Bohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v Hostoviciach

Z Necyklopedia
Prejsť na: navigácia, hľadanie
skratka BUŠJvH
Busjvh.jpg
Kontakt
adresa: Hosťovice. Slovensko
(ne)oficiálny web: www.busjvh.net
telefón:
Veľkosť
rozmery:
počet tried: 19
študentov: 1500
Vedenie
vedenie: Ježiš Kristus, Otec Kkt. Anus
riaditeľ: Boh
zástupca: Marek Trúbač
sekretárka: sestra Chlamýdia

"So Šercom v šerci. ♥"

- Otec Deicidus

"Dietky,
nikdy, aľe naozaj nikdy spolu nekombinujte LSD, borovičku a kokaín. Výsledok je vskutku ohavný a prevyšuje i hrôzu a utrpenie pravoverného katoľíka pri návšteve bratislavského nákupného centra. Nie že by som to niekedy osobne skúšal, Šerco zavaruj."

- Otec Celeron

Bohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v Hostoviciach (skr. BUŠJvH) je prvá významná pedagogická inštitúcia ktorá sa zaoberá vychovaním tých najodbornejších katoľikov, bohoslovcov a iného cirkevného personálu ako sú mučenníci, kostolníci, exorcisti, miništranti či teológovia. Otec Sokol položil Svätú základnú stolicu v najduchovnejšom mieste Slovenska v Hosťoviciach.

Poslanie[upraviť]

Chce vychovávať novú generáciu odborne zdatných bohoslovcov a cirkevného personálu. Boj proti najhoršej pliage a výkalom spoločnosti ako sú pohani, bratislavskí luteráni, satanisti, homosexuáli a slobodomurári.

Aktivity[upraviť]

Univerzita má rozbehnutých niekoľko univezitných aj mimounirzitných aktivít ktoré majú za cieľ prinášať Šerco medzi zatiaľ zblúdilimi dušami ktoré sú svojou bezbožnostou odsúdene do pekna lebo materialistického úpadku, vymývania mozgov a odklanania od Šerca Ježišovho. Jeden z hlavných svetských nepriateľov je Hranol.

  • Exorcistická jednotka Ábelov hnev zasahuje proti bezbožnikov do ktorých vstúpil Satan či ľudom ktorý uverili istotám ktoré sľuboval Hranol a jeho komplici. Momentálne je touto nákazou postihnutých okolo 40% slovenskej polúcie.
  • Ďalšiu aktivitu s ktorou šíria Šerco medzi jednu z najprimitívnejších vrstiev spoločnosti, HIP-hap-HOPerov je rapové zoskupenie v podaní Ivana Gašparoviča a Ježiša s názvom Straight Outta Bethlehem. Duo sa snaží medzi spleť vulgarizmov vsúvať božie slovo no tak aby nepoškrvnili pôvodnú štruktúru textov.
  • Aktivita "Sevas, parťaci!!!" slúži ako poradňa pre ľudí ktorý stratili vieru a začali ju nenávidieť. Ježiš v nej dáva týmto nešťastníkom rady do života.
  • Najmasovejšia akcia je Šercofest ktorý sa koná periodicky každé leto v Hostoviciach. S navštevnosťou 90 000 lúdí patrí k najväčším festivalom v strednej Európe. Najobľubeniejšia aktivita na festivale je samoukrižovanie najúspešnejších študentov univerzity, verejné pranierovanie exkomunikovaných kňazov, súťaž Ičkov olovený projektil v streľbe na bezbožných poľovníkov v hosťovickom pralese.

Incidenty[upraviť]

  • 1. vlna bezbožných útokov na sociálnych sieťach (jeseň 2012)- hŕstka bezbočných heretikov začala kampaň proti prezentovaniu BUŠJvH za sociálnych sieťach. Zo strachu pred silným nátlakom si založila univerzita vlastnú webovú stránku.
  • 2. vlna bezbožných útokov na sociálnych sieťach (prelom rokov 2012-2013) - opakujúce sa útoky a dobré meno univerzity prerástli a web začali napádať exkomunikované katolícke mníšky. Zasiahnuť musel Ježiš Kristus. Preto vzniká poradňa Sevas Parťaci
  • Pošpiňujúca kampaň TV HNOJ - vo vysielaní TV HNOJ bolo v televíznom spravodajstve uverejnená správa o takzvaných satanických praktikách univerzity. TV HNOJ uskutočnila pošpiňujúcu anketu v homosexuálnej štvrti Hostovíc ktorú následne zverejnila a odprezentovala občanom.

Postavenie v spoločnosti[upraviť]

Ako každá inštitúcia ktorá sa zaoberá náboženskou problematikou aj BUŠJvH sa stretáva s priazňou aj odporom spoločnosti. V poslednom období zobrala univerzita pod svoje Šerce cez 7 000 ľudov ktorí bojujú za pravdu Šerca Ježišovho.

Budovy BUŠJvH a detašované pracoviská:

  • Katolícke wellness a posilovňa sv. Lazara
  • Univerzitný kostol
  • internát sv. Berhadbasciabáša
  • Poschodová garáž otca Sokola s farou v Hosťoviciach
  • detašované pracovisko Vilôčka otca Sokola na Maľedivách
  • polhviezdičkový hotel Sústruh
  • Športový areál Dr. Jozefa Tisa
  • Kaplnka Julie Roberts a Hermanna Goringa
  • univerzitná knižnica arcibiskupa Lenina
  • Katoľícka jadrová elektráreň
  • Materská škola sv. Mstislava

Odborný personál:

Akreditované štúdijné programy na univerzite[upraviť]

  • kostolník/ inžiner - Sedemročné inžinierske štúdium, odborne pripravujúce absolventa na náročnú pozíciu moderného kostolníka. Absolvent získa znalosti súčasných kostolnických systémov riadenia prevádzky kostola i priľahlej fary.
    Získaný titul: KIng. (kostolnícky inžinier)
  • odborný miništrant - Päťročné magisterské štúdium, dôkladne pripravujúce budúcich profesionálnych miništrantov na zodpovednú úlohu asistent kňaza a kostolníka.
    Získaný titul: Mgr.
  • odborný animátor - päťročné špeciálne štúdium, ktoré z našich absolventov vychová špičkových animátorov so špecializáciou na cirkevné aktivity rôzneho charakteru.
    Získaný titul: PeDO (Pedagóg detských organizácií)
  • manažér zakrististie - päťročné manažérske štúdium, zameriavajúce sa na manažérske systémy riadenia zakristie.
    Získaný titul: Mgr.
  • kňazstvo/ teológia - desaťročné špeciálne štúdium, pripravujúce kňaza v duchu učenia milosrdného šerca Ježišovho a zároveň ho oboznamujúce s katolíckou teológiou.
    Získaný titul: Kkt (katolícky kňaz a teólog)

Zo života univerzity[upraviť]

Oznam "Dietky, zajtra sa chod Uňiverzity po ťemer dvojtýždňových morových prázdninách vracia do normálneho režimu.
I zákerná morová pliaga si vyžiadala približne štyristo obetí z radov študentov, aľe ak sa na to pozrieme z tej lepšej stránky, aspoň sa viac nebudete tiesniť v maličkých uňiverzitných učebniach a v jedálni.
Vrelo ďakujeme tímu našich katoľíckych medikov, ktorí za použitia najmodernejších …prostriedkov (ružencové maratóny, púšťanie žilou, klystír a podávanie ortute) udatne bojovali proti tejto pliage. Zároveň vyzývame študentov ubytovaných na internáte, aby telá svojich spolubývajúcich a kamarátov zhromaždili pred zajtrajším úsvitom na hranici na parkovisku – predtým sa aľe uistite, či sú skutočne mŕtvi!
So Šercom v šerci.♥"

- Otec Deicidus.
Školstvo Openhouse student.jpg
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia