Korupcia

Z Necyklopedia
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Mince.jpg Korupcia
Korupcia.jpg

Korupcia - mravný rozklad, úplatkárstvo; predajnosť činiteľov verejného života. Od roku 2013 je v susednom Česku označovaná aj ako politický obchod (takzvané ODS označenie - ľudová interpretáciaobzvláště drahá strana).

"Korupcia v slovenskom futbale nebola, nie je a pokiaľ budem živý a zdravý, nikto ju ani neodhalí!"

- František Laurinec

Korupcia na Slovensku[upraviť]

Zlé jazyky tvrdia, že neduh menom korupcia sa už usídlil aj na území Slovenskej republiky. Nikto ju však nie je schopný odhaliť, lebo každý sa na nej podieľa a berie ju ako prirodzenú súčasť slovenskej spoločnosti. Má sa vraj jednať hlavne o politiku, z ostatných odvetví nemožno nespomenúť rôzne športové odvetvia. Zo všetkých športov má byť údajne korupciou najviac zasiahnutý futbal. Jedná sa však pravdepodobne o vykonštruované obvinenia za účelom zdiskreditovania osoby Františka Laurinca, najväčšieho bojovníka proti fanúšikom korupcii, najlepšieho prezidenta SFZ a vôbec všetkých futbalových zväzov na tejto planéte a v okolitom vesmíre. Pár podivných výkonov rozhodcov, ktoré čistou náhodou pomohli jedinému tímu na ceste za úspechom predsa nič nedokazuje. Kauza Wänke bola takisto jasne vykonštruovaná proti vedeniu SFZ a hlavne proti osobe Františka Laurinca.

Mince.jpg Peniaze

BitcoinBONDaneDlhEuroFinančné destilátyKurvítkoKorupciaMenaMeníme menu, nie cenuMzdaNeviditeľná ruka trhuPánboh zaplaťReformaRuletaSlováci a ich vzťah k hypotékamTridsať striebornýchVekslák

Šport
Mario-sonic-olympic-games.jpg

BicykelBojové umeniaBunjijumpingCurlingFitnessFormula 1FutbalGolfHokejKorčuľovanieKrvavý kúpeľPoweriserRiťolezectvoStacionárny bicykelŠachTukosenieVolejbal

Me sfz.jpg

Hlášky slovenských komentátorovKorupciaIvan NiňajNiňajove hláškyOlympijské hryZimné olympijské hry 2014Púnske vojny