Saleziánska hokejbalová stoka

Z Necyklopedia
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Znak SHÚ

Saleziánska hokejbalová stoka je stoka, ktorá vznikla z čistej neschopnosti Slovenskej hokejbalovej únie. SHÚ totiž nemá extraligu pre hráčov od 15-17 rokov, takže tí nemajú kde hrať. Preto sa v rôznych mestách začali miestne stoky zoskupovať do rôznych líg a klubov. V Banskej Bystrici miestni farári založili SHS aby prilákali aj neveriace deti do svojich komnát. Teda aby nemuseli dávať dole len miništrantov. V SHS hrá hl. sásovská stoka, čo mnohých hráčov flustruje, pretože hrať proti Košiciam je niečo iné ako hrať proti týpkom z klubu menom: "A jeto...", kerí majú ako domáci žlté dresy a ako hostia červené dresy. 

Vzdelávacie poukazy[upraviť]

Kamarát robí judo, dal svojmu klubu poukaz, iný kamarát robí biatlon, dal poukaz klubu a my zúbožení hokejbalisti od 15-17 to môžeme dať tak max. na nejaké vyjebané krúžky z matematiky, lebo na školách nie sú žiadne športové krúžky. A ja hovorím: https://www.youtube.com/watch?v=Mh5QmMa3LHk&t=24s !!! Aj tak nás všetkých ojebú, tento fašistický režim vedý ministerstvom školstva je asi taký neschopný ako SHÚ, za tie vzdelávacie poukazy si učizelia môžu kúpiť tak max. tušku a papiere a na čo vám je na hokejbale tuška a papier? Max. na súpisku a kreslenie taktiky! 

Samozrejme by sa to dalo dať aj saleziánom, ale farári to z nejakého asi morálneho presvedčenia neradi vypĺňajú.

Avenus Papa![upraviť]

Ó, veľký Aton, daj nech farári ďalej prevádzkujú hokejbalovú ligu!

Ako by povedal Tomáš M. avenus papa! Pretože len vďaka saleziánom žije slovenský teenegerský hokejbal. A aj keď je tá liga stoka, je to 1 000 000x viacej než dokázala SHÚ. Nech nad našimi drahými farármi a rímsko-katolícou cirkvou slnečný kotúč nikdy nezapadá, lebo ak áno, tak by to bol už úplný koniec sk teenegerského hokejbalu.