Voľby do žúp Slovenska v roku 2017

Z Necyklopedia
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Blavácka župa[upraviť]

V Blave vyhral župné voľby známy raper a popový spevák Martin Jakubec alias eMDžej. Za jeho úspech môže hl. to, že ako iných kandidátov podporili rôzne celebrity, Jakubca podporila naša kráľovná Uhorska Mária Terézia. Tiaž za to môže, že vstúpil do Vasky Jugend a dostal podporu od revolucionára a Československého furhera Rudka Vaského. Ale najväčší gól jeho kampane bolo to, že ho podporil americký prezident Donald Trump, ktorý ho navštívil v Bratislave a natočil s ním video.

Banskobystrická župa[upraviť]

Voľby boli sfalšované! Zistili to 2 vedci menom Emil, ktorý sa nechal počuť, že voľby boli sfalšované vládnymi stranami a vládne strany boli pri tom tak nešikovné, že vo voľbách prehrali aj oni. Druhý vedec povolaním vrcholný matematik menom Lukáš povedal: „A to ako nikomu nie je podozrivé, že Luntner mal 48%, hlavne, že účasť bola len 40%. A, že demokrati, hlavne, že už chystajú zavesiť vlajku EÚ“ Za neúspech der Führera všetkých utláčaných bielych Slovákov tiež môže to, že zlí kapitalisti nepustili zúbožených pracujúcich voliť na Slovensko. Podľa dedičky bankárskeho impéria Lucie ich tam máme až pól melóna! Môže za to aj tradičná záškodnícka skupina Soros a Chazari.

Podľa alternatívnej matematiky voľby predsa len vyhral Kotleba, lebo má 47 502 hlasov za jednu stranu a Lunter nezávislý má 99 169 hlasov za všetky ostatné. Logicky. Potom tu je aj teória, že väčšina Kotlebových voličov sú ako Koala Mirko, ktorý sa nechali počuť, že neboli voliť, lebo si šetria hlas na 2. Kolo a veľké finále.

Prešovská župa[upraviť]

Vyhlásenie gumkáčov na fb: Vlakové hliadky sa dočasne zastavujú!!!!!!!!!!!!!...................hliadky, ľudia to berú ako samozrejmosť a nie sú za tie hliadky vďační, že ochraňujú vaše deti aj dospelých pred asociálmi. Vo voľbách do Prešovskej župe Milan Mazurek dostal iba 1404 hlasov, bože ľudia vy ste vážne tak jebnutý? Vlakové hliadky sa na nejaký čas zastavia, keď ste si zvolili KDH tak nech vás idú oni s Hlinom ochraňovať. My vás chránime a vy volíte KDH. EŠTE SI NA NÁS SPOMENIETE, KEĎ VÁS BUDE DÁKY ASOCIÁL NAPÁDAŤ.

Detvianska župa[upraviť]

V tejto župe vyhral kandidát za Sme Rodina a Republikánov František Chamula, ktorý sníva o Veľkej Detve, asi tak od Detvianskej Huty po Vígľaš. A aj ju urobil a dal tak vzniknúť novému mestu menom Detvianska diera a Detva sa tak stala najväčšou dierou na Slovensku.

Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska.jpg
SVK Necy.jpg Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!