Alkopilot

Z Necyklopedia
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Opilec.jpg

Alkopilot, tiež nazývaný aj alkoholický duch, je stav objavujúci sa po požití veľkého množstva alkoholu. Keď človeku už prestanú fungovať všetky centrá mozgu, aktivuje sa alkopilot a dovedie vás domov. Urobí to nezištne, bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate a či poznáte cestu. Je teda jasné, že evolučnou logikou, by sme mali mať nejaké spoločné črty so sťahovavými vtákmi.

Ako každá superschopnosť si aj alkopilot si vyberá svoju daň a tou je strata spomienok na celú cestu. Pamäť je teda v stendbaj režime.

Samostatnou kategóriou je takzvaný "Lošonský alkopilot". Túto schopnosť človek získava pasívne, pri vyrastaní v meste Lučenec. Okrem path findingu človek nadobudne v tomto stave aj enormnú silu a je tak schopný dostať sa domov aj cez na prvý pohľad nepreniknuteľné objekty nachádzajúce sa v jeho trajektórii, ako sú ploty alebo zamknuté dvere.

Podľa niektorých alkovýskumníkov je alkopilot poslednou, konečnou fázou alkoholických schopností, ktorými sú: neviditeľnosť, nesmrteľnosť a teleportácia. Je teda takzvaným "posledným teleportom" alebo "respawnom".

Alkohol určite nie je nevyhnutnou súčasťou Slovenska, no nájde sa ho trochu aj na NECYKLOPÉDII. Superior.png
Alcoholic.jpg

Logistika
AlkopilotChlastKrčmaPapučaPoldeciSlopobúdkaSmäd

Produkty
AlpaBecherovkaBorovičkaMojsej vodkaOkenaPivoRíbezľaRumSlivovicaVodkaVínoČučoŠpiritus

Alkoholický socializmus
AbstinentAlkohol v práciAlkoholizmusBurčákový nosKorheľ stálesmädnýLiehovistiMajstri meditácieNevinofobiaOknoOzembuchOchltOžranRuská JogaŠenkár nedolievavýŠenkár pančovaný