Dlhé diely

Z Necyklopedia
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Dlhé diely je nejaká diera v Bratislave. Keďže je to diera, tak je na správnom mieste, keď je na Slovensku. No a potom, už čo iné s dierou urobiť, ako ju jebnúť sem do Necyklopédii, Slovenskej.

Dlhé diely[upraviť]

Územie a rozloha kráľovstva[upraviť]

Dlhé diely - Údajná čast už aj tak pochybnej mestskej časti Bratislavy, Karlovej Vsi (iné názvy: Králikáreň, HlavaNaHlave (HNH), NačoLúkuKeďMámBetón (NLKMMB) a mnoho ďalších aliasov, ktorá sa nachádza v nadmorskej výške 3832 m.n.m. no ako by povedal bežný negramotný obyvateľ je to "vo výške dvoch panelákov". Táto vysoko prominentná časť Bratislavy má rozlohu asi ako druhoradá dedina niekde v tramtárii no ľudovia odtiaľ sa tvária ako by žili v Slovenskom Hollywoode. Karlova ves sama o sebe má rozlohu 33 389 km² vďaka svojej svetovej katastrálnej prevahe územia. Kataster Karlovej Vsi sa rozkladá od južnej časti Pobrežia slonoviny až po ďaleké štáty USA ktoré sú frekventovanou dovolenkovou destináciou Dlhodielskych žrebcov.

Ekonomická situácia veľmoci[upraviť]

Nenadarmo sa toto územie volá Slovenská Wakanda. Obsahuje mnohé bohatstvá ako napríklad Nissan Primera ktorý prešiel STK na prvý krát bez akýchkoľvek aditív lebo je to proste beštia. Kedysi sa tu rozkladali obrovské lesnaté parky no niekto naštartoval a všetko pokapalo tak na rozlohe lesov spravili 138 ďalších bytoviek a celých 12 parkovacích miest. Tento mikroštát leží na najväčšej svetovej zásobe ropy a diamantov no neťažia sa pretože je to národné bohatstvo, ktoré oni nepotrebujú pretože majú nakradnuté zásoby od štátu.

Populácia[upraviť]

Žije tu mnoho slávnych ľudov ktorí sa držia v úzadí. Celkovo tu vlastne žije mnoho ľudov, posledné sčítanie ľudov trvalo 13 rokov a odhalilo populáciu 2 384 192 ľudí, z toho BA/BL/BT... ŠPZ disponuje 384 ľudí. Sčítanie áut vyšlo na 42 924 281 pri 39 celkových parkovacích miestach. Tento pomer udáva 18 áut na hlavu a 72 áut na rodinu. Žijú tu mnohé národnosti, medzi národnostné väčšiny sa tu považuje národnosť Maďarská (43,6% populácie). Ďalej je tu po kokot Rómov (39,2% populácie), Srbov (14% populácie) a Slovenská národnosť udáva zvyšných 3,2% populácie. Matematika sedí tak to nekontrolujte, dík.

Fauna a flóra[upraviť]

Na celkovej rozlohe 13 km² sa nachádza 140 km² betónu a 49 m² zelene ktorá trčí v medzerách v chodníkoch a výmoloch na cestách. Čo sa týka ciest, sú to kvalitné betónky na ktorých sú nakreslené čiary vodovými farbami ktoré sa zmizli po prvom daždi. Tieto čiary kreslili žiaci Materskej školy MŠ Majerníková 11 ktorej žiaci boli vtedy po prehýrenej noci v Channelsi kde vyšnupali asi zo tri kilogrami snehu že sa im prášilo z nosu ešte týžden a pól. Bohužiaľ kvôli tomu sú čiary nakreslené ako keby ich kreslil hrdý majiteľ Parkinsonovej choroby a sú tak "od oka".

Pamiatky[upraviť]

Táto dedina je veľmi populárna čo sa týka turistického ruchu, ľudovia zo všetkých kútov sveta (stále katastrálne Karlovka) sem chodia pozerať mnoho pamiatok ako Tesco na najvyššom bode Dlháčov (3832 m.n.m.) ktoré disponuje dvoma pokladňami a novou technológiou samootváracích dverí. Toto turisticky navštevované miesto má 12 parkovacích miest, čo robí 30,77% celkových parkovacích miest. Ďalšia neskutočne navštevovaná pamiatka medzi ženským pokolením je bytovka na ulici Veternicová, na ktorej sa denne premelie vyše 200 žien.

Záver[upraviť]

Akože celkom popiči dedinka, 10/10 would visit again.

500px-Flag of Slovakia.png
Mestá, obce a iné diery Slovenska

Banskobystrický kraj:
Banská Bystrica, Brezno, Hronský Beňadik, Psiare, Klenovec, Las Walas, Nová Baňa, Predná Hora

Bratislavský kraj:
Bratislava, (Devín, Gajary, Pétržka, Dlhé diely..), Čataj, Senec

Poloha slovenska.jpg

Košický kraj:
Košice, Michalovce, Spišská Nová Ves

Nitriansky kraj:
Nitra, Nitrianska Blatnica, Nové Zámky, Šurany, Topoľčany, Žihárec

Prešovský kraj:
Prešov, Humenné, Kežmarok, Jakubova Voľa, Medzany, Mirkovce, Štrba, Sabinov, Nová Lesná

Trenčiansky kraj:
Brunovce, Dubnica nad Váhom, Horná Streda, Maríková, Myjava

Trnavský kraj:
Trnava, Hlohovec, Jaslovské Bohunice, Moravany nad Váhom, Piešťany, Pustá Ves

Žilinský kraj:
Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Kláštor pod Znievom, Košťany nad Turcom, Kysuce, Liptovský Mikuláš, Liptovský Hrádok, Majtánky, Martin, Trebostovo, Oščadnica, Ružomberok, Strečno, Terchová, Turzovka, Zákamenné

Slovenské legendy: Canada, Corgoň, Horná Dolná, Kerestúr, Kocúrkovo, Letapičinovce