Poweriser

Z Necyklopedia
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Poweriser je zaujímavé športové náčinie na ktorom sadá behať, skákať, chodiť a padať.

Starý somár na poweriseri

Iné názvy[upraviť]

  • powerjump
  • powerskip
  • jumper
  • sedemmíľové čižmy
  • skákacie topánky

Charakteristika[upraviť]

Powerizer (Poweriser, Fly Jumper, PowerJumper) je novinka v oblasti mestského športu. Zahoďte kolieskové korčule a skateboardy, toto vám umožní aspoň čiastočne porušiť gravitačný zákon. Nemusíte celý život trénovať na to, aby ste bežali ako profesionálny šprintér (to sa však dá veľmi rýchlo dosiahnuť aj inými prostriedkami) a skákali ako olympijský víťaz, stačí si nasadiť powerizer - skákacie topánky.

Princíp[upraviť]

Základom powerizera je vysokoodolná pružina, ktorá reaguje na tlak vyvolaný vašou hmotnosťou a premení ho na odrazovú energiu umožňujúcu skok do výšky až 2 metre. Samozrejme nemusíte iba skákať, môžete aj behať, a ak behať, tak poriadne rýchlo. 40 km za hodinu by vám snáď mohlo stačiť.

Používanie[upraviť]

Možno si myslíte, že používanie powerizera je náročné, opak je však pravdou. Po 5 minútach už budete chodiť a za krátky čas sa naučíte skákať a robiť rôzne triky. Powerizer je iba predĺženie vašich končatín, takže si rýchlo zvyknete na váš nový potenciál.

Šport
Mario-sonic-olympic-games.jpg

BicykelBojové umeniaBunjijumpingCurlingFitnessFormula 1FutbalGolfHokejKorčuľovanieKrvavý kúpeľPoweriserRiťolezectvoStacionárny bicykelŠachTukosenieVolejbal

Me sfz.jpg

Hlášky slovenských komentátorovKorupciaIvan NiňajNiňajove hláškyOlympijské hryZimné olympijské hry 2014Púnske vojny