Vuvuzela

Z Necyklopedia
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

"Dúfam že našich reprezentantov budú vyrušovať iba trúbky Vuvuzely, nie sme schopní technicky odstrániť ten zvuk. Ak si chcete na to zvyknúť navštívte úle, včely alebo osy."

- Komentátor Ján Hudok
Vuvubzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzela

'Vuvuzela (v jazyku tswana: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz) je africký ľudový hudobný nástroj, ktorý bol v minulosti používaný k vzájomnému zvolávaniu občanov Folkušovej. Je to BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, bzzz bzzzzzzz vyrábaný bz BZZZZZZZZZZZ a je približne meter BZZZZZZZZZZ. Tento nástroj BZZZZZZZZZZZZZZ najčastejšie BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ fanúšikovia z BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, predovšetkým na významnejších BZZZZZZZZZZZZZZZZZ podujatiach. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ na ihrisku a nepočujú rozhodcu. Na BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ si sťažujú televízne BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Federácia BZZZ sa zaoberala návrhom na zakázanie všetkých vuvuziel pri BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, nakoniec ale BZZZ a organizačný výbor rozhodli, že ich používanie pri zápasoch BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

DvojJazyk.jpg Cudzojazyčné články
AAAAAAAAA!BielaBodkaCudzojazyčné prísloviaDe factoHieroglyfyLambe mihi natesLorem ipsumNezrozumiteľná rečNičPikachuQQQJozef TisoTelegrafVuvuzelaΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์Koniec
Poznámka redaktorov: Podobné hovädiny ako sú tieto nám sem nevkladajte! Budú aj tak čoskoro zmazané!